20 نکته درمورد شیرآلات

1. دسته های انتخابی شیرآلات: زمانی که دست شما در معرض تماس با شیرآب قرار میگیرد، باید حس خوبی را منتقل کند. شیرهای لوکس یا صیقلی باید به راحتی حرکت کنند و عملکرد آن باید ثابت باشد.

2. ساختار جامد برنجی شیرالات: مطلوبیت آلیاژ برنج در ساخت شیرآلات، به دلیل استحکام بالای آن تحت دماهای بالا و سایر شرایط نامناسب است. از این رو اتصالات شیرآلات با کیفیت برنج دوام بیشتری نسبت به شیرالات ارزان قیمت پلاستیکی دارند.

3 . شیرآلات قابل نصب بر روی دیوار: اگر به دنبال یک نمای جدید هستید که فضای آشپزخانه شما را باز کند به دنبال شیرآب دیواری باشید که در بالای سینک قرار میگیرند. خواهید دید که ظاهری فوق العاده و زیبا را ایجاد میکند. علاوه بر این، از تجمع آلودگی هایی که معمولا در اطراف پایه های سینک رخ میدهد، جلوگیری می کنند.

4. شیرالات با قابلیت نصب آسان تر: نصب یک شیر آب جدید به اندازه ای ساده است که خودتان هم می توانید آن را انجام دهید. اغلب، سخت ترین قسمت نصب شیرآلات بهداشتی جدید، جدا کردن شیرهای قدیمی است. زمانی که این کار انجام شد، نصب شیر آب جدید تنها چند دقیقه زمان می برد و فقط به یک آچار و مقداری چسب لوله کشی نیاز است. برخی از مدل های شیرآلات دارای پرچ هستند که دیگر نیاز به ابزارها یا چسب هم برای نصب این شیرآلات بهداشتی وجود ندارد.

5. انتخاب مردم: کروم با دوام، مدتهاست که پوشش مناسبی برای شیرهای آشپزخانه تلقی می شوند و اکثریت افراد این مدل شیرآلات را ترجیح می دهند.

6 . تصفیه کننده آب: شیرهایی که خود دارای فیلتر داخلی برای آب هستند، آرامش خاطر شما را افزایش می دهند. به دنبال فیلترهایی باشید که مقادیر زیادی از قلع، کلر و دیگر آلاینده ها را حذف می کنند. بیشتر شیرهای فیلتردار دارای دکمه ای هستند که به راحتی با زدن آن از حالت فیلتردار به بدون فیلتر تبدیل می شوند.

7.شیرالات مخلوط: امروزه تعداد کمی از افراد طرفدار و خواهان مدلهایی هستند که بر اساس تراکم واشرهای لاستیکی کوچک برای توقف جریان آب کار می کنند. چرا که واشرها مستعد چکه کردن هستند و به تعمیر مداوم نیاز دارند.

8 . شیرآلات اهرمی: این شیرآب یک انتخاب قابل اطمینان است. دو دیسک سرامیکی، جریان آب را کنترل می کند: یک دیسک ثابت و دیسک دیگر حرکت می کند تا جریان آب را ببندد یا باز کند. دیسک ها زمانی که در هم قفل می شوند، یک درز بند را تشکیل می دهند.

9. چای فوری: زمانی که یک فنجان چای فوری می خواهید، هرگز شیرآب هایی را که آب داغ فوری فراهم میکنند را نادیده نخواهید گرفت. این واحدها زیر ظرفشویی شما لوله کشی شده اند و آب داغ را از یک شیر کوچک بسته به نیاز، توزیع می کنند.

10 . بیرون کشیدن: شیرهای ظرفشویی قدیمی را دیگر فراموش کنید. یکی از پر طرفدار ترین روشها برای طراحی شیر آشپزخانه، شیر شیلنگ دار است. لوله شیر معمولا یک شیلنگ است که کشیده می شود و برای کارهای سبک یا پاشش با فشار بالا برای شستشوی ظروف و اطراف سینک مناسب است.

11 . تجهیزات حرفه ای: برای شستشوی حرفه ای ظروف از لوازم حرفه ای استفاده کنید. رستوران ها از شیرهای با قوس بالا مجهز به شیلنگ های بلند، پیچشی و با پوشش فلزی، استفاده می کنند. همچنین برای کار بدون استفاده از دست از سنسورها یا شیرآلات چشمی استفاده می کنند.

12 . سینک های ثانویه: در هر آشپزخانه شلوغی می توان از یک سینک ثانویه استفاده کرد. حال چه سینک مجاور آشپزخانه باشد چه مجاور ناهار خوری باشد.

13 . پر کننده های قابلمه ها: این نوع از شیرآلات کار در اشپزخانه های خانگی را راحت کرده اند. این شیرالات بر روی دیوار پشت اجاق نصب می شوند. وجود این شیر ها در آشپزخانه شما نشان میدهد که تازه کار نیستید. به خاطر داشته باشید حتما مدلهایی را انتخاب کنید که قابل چرخش بوده و قابل استفاده در جلو و عقب اجاق ها باشند.#روگازی

14 . دنیای قدیم: جلاهای برنز صیقل داده شده با روغن، منابع مناسبی برای آشپزخانه های خوش نما با استفاده از چوب های تیره هستند. این پوشش های شیک و با دوام به طور گسترده در دسترس مصرف کنندگان می باشند.

15 . فلزات گران قیمت: فولاد ضدزنگ، نیکل صیقل یافته و جلاهای ساتنی، قسمت هایی در بازار شیرالات هستند که به سرعت در حال رشدند.این پوشش ها لکه های آب را پنهان می کنند و باعث می شوند سینک شیک و براق به نظر برسد.

16 . پوشش کروم مات: پوشش کروم مات که شبیه به آلومینیوم می باشد، طرفداران خاص خود را در میان مشتریان پروپاقرص شیرالات زیبا و ویژه دارد.

17 . صفحه سپری شکل: این صفحه دکوری شکل، به صورت یک پایه شیر عمل می کند که سوراخ های بدون استفاده شیر را در سینک می پوشاند. شما می توانید از یکی از این صفحه ها استفاده کنید، در صورتی که بخواهید یک شیر دو دسته ای را با یک شیر تک اهرمی، تعویض کنید.

18 . با یک متخصص تماس بگیرید یا از کارشناسان مشاوره بگیرید: زمانی که پیشخوان ها با شیرها تغییر می کنند، با یک متخصص تماس بگیرید. در هنگام سوراخ کردن پیشخوان ها، حد پایینی از خطا وجود دارد.

19 . پوشش های اپوکسی: پوشش های رنگی اپوکسی، گزینه غیرفلزی هستند. از میان رنگ های مختلف سفید، بیسکوییتی، بادامی، سیاه و رنگ های دیگری که در آشپزخانه وجود دارد، انتخاب کنید.

20 . برنجی: برنج صیقل داده شده یک انتخاب گران قیمت است، اما فلز خام را به سختی می توان براق نگاه داشت.در جستجوی مدل هایی از شیرآلات بهداشتی باشید که زنگ نزند، کدر نشود یا تغییر رنگ ندهد.

#شیرالات

#شیرآلات

#شیرآلات_پیچک

47 thoughts on “20 نکته درمورد شیرآلات

  1. best CBD gummies :

    Excellent goods from you, man. I’ve understand your stuff
    previous to and you are just extremely magnificent.
    I actually like what you’ve acquired here, certainly like
    what you’re saying and the way in which you
    say it. You make it entertaining and you
    still take care of to keep it smart. I can’t wait
    to read far more from you. This is actually a great website.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − یک =